+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Ben ik zwanger of niet?

Ben ik zwanger of niet?

hallo iedereen,

vorig maand werk ik "ongesteld" of tenminste dat denk ik, na 5 dagen "over tijd".
    ik had bloedverlies alleen bij het afvegen na het plassen, het was fel rood en de 1ste nacht had ik onwijs veel krampen en het duurde 3/4 dagen terwijl mijn ongesteld altijd 5 dagen is ofzo. maar daarna teste ik negatief.

gister had ik doorzichtige afscheiding(klein beetje).
    kan iemand me vertellen wat dat is?

ik voel me wel zwanger, extra honger en pijn in me onderbuik/rug maar miss is het maar mijn idee??

groetjes,
    IK WIL EEN BABY

Hoi! Het kan heel goed zijn dat je een innestelingsbloeding hebt gehad. dan graaft het bevruchte eitje zich in je baarmoederwand in. En dat kan voor een kleine bloeding zorgen.
    Zeker als die bloeding korter duurde dan je normale menstruatie, kan dat een teken zijn dat je zwanger bent.
    Maar ik ben geen dokter, dus pin me er niet op vast! ;-)

Dat de zwangerschapstest negatief was kan aan zoveel dingen liggen: waarom doe je er niet gewoon nog eentje? Elke dag krijg je nu meer zwangerschapshormonen in je bloed, op een gegeven moment moet het echt aan te tonen zijn met zo'n test.

Die eerste periode van onzekerheid is vervelend he? Snap best dat je zeker wilt weten waar je aan toe bent. Gewoon nog een test doen, en anders afwachten of je weer ongesteld wordt...
    Sterkte! Hou je ons op de hoogte?

Bij mij was het allemaal ook erg vaag in het begin. Wist ook niet of ik nou zwanger was. En de test gaf niks aan. Maar toch bleek ik zwanger te zijn. Gewoon de test niet goed gedaan ofzo.
    Ik zou gewoon een hele hoop testen kopen (op internet zijn ze best goedkoop, hoe meer je er bestelt hoe goedkoper ze worden haha) en iedere dag testen. Dan wordt het echt wel duidelijk!

hallo

hallo ik heb het zelfde ik had een week voor ik ong moest worden lichte bloedverlies alleen bij het afvegen en in de maand verband nu ben ik nog steeds niet ong terwijl ik 6 maart moest worden heb altijd een goeie cyclus en nu ben ik elke keer moe misselijk en een beetje last onder in mijn buik veel plassen en heel vochtig en normaal kan ik chocolade eten maar nu ook niet meer word er heel misselijk van en moet elke keer boeren maar zwangerschapstest geef niks aan? maar voel me wel zwanger weet iemand van hoe of wat

Het lijkt wel op zwangerschap maar je weet niks zeker totdat je een test gedaan hebt. En die eerste test kan om een heleboel redenen misgegaan zijn.
    Ik kocht altijd 2 tests in 1 keer, dan kun je hem daarna nog een keer doen als je het resultaat niet vertrouwt. ;-)

+ Reageren op discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten