+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: hele lange cyclus of misschien toch zwanger?

Post hele lange cyclus of misschien toch zwanger?

Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik hebben 10 maanden geleden besloten dat we ervoor gaan, we willen graag een kindje.
    Ik ben toen gelijk gestopt met de pil en had vrijwel gelijk daarna een regelmatige cyclus, meestal 28 dagen waarvan 1x 35 dagen.
    De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 13 december 2011, op 26-27-28 december verloor ik wat bruin(oud) bloed en sinds dien niks meer.
    Heb ondertussen al 4 tests gedaan en allemaal negatief, ook ben ik bij de ha geweest omdat ik wel allemaal kwaaltjes heb maar die wil niks doen hij zegt dat ik maar rustig moet wachten totdat mn menstruatie vanzelf op gang komt.
    Dit zit mij toch niet helemaal lekker, ik lees best veel op internet en het zou van alles kunnen zijn maar weet niet wat ik moet doen als mijn ha me niet serieus neemt.
    Ik heb al 2 weken last van een soort steekjes/krampen in mn buik, ben heel de dag door moe, nergens zin in hebben, ineens van heel vrolijk naar heel chagerijnig, gevoelige tepels....
    Een vriendin raakte een paar jaar geleden ook zwanger en die testte ook tot 2 maanden negatief totdat ze een bloedtest kreeg van de huisarts en wat denk je hartstikke zwanger..
    Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen of uit de onzekerheid kan halen??

bedankt voor de vele reacties, heb gisteravond mk gehad

Hey Linn86, ik lees je bericht nu pas. Maar wat bedoel je met mk?? Ik ben niet zo goed in al die afkortingen!
    Is dat goed nieuws of slecht nieuws????

+ Reageren op discussie

Soortgelijke discussies

1. Hoe komt het toch?
    By KcS2000 in forum Schoolgaand kind
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 10 oktober 2011, 14:10

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten